Research For better living

Product: Customer Service Representative

binnen de afdeling Registration Services & Risk Assessment
Triskelion B.V. is een internationaal georiënteerde contract research organisatie met innovatieve dienstverlening. Wij verbeteren en borgen de gezondheid en het welzijn van mensen door de kwaliteit, veiligheid en werking van voeding, geneesmiddelen en chemische producten zeker te stellen. Door persoonlijke betrokkenheid, hoogwaardig onderzoek en professioneel advies ondersteunen wij onze klanten bij de ontwikkeling van producten die bijdragen aan een betere kwaliteit van leven. Triskelion B.V. is een bedrijf met circa 125 medewerkers en heeft nu nog als vestigingsplaats Zeist. Eind 2020 zal er echter een verhuizing naar Utrecht plaatsvinden.

Jouw werkveld
Om de afdeling Registration Services & Risk Assessment te versterken zijn wij op zoek naar een enthousiaste customer service representative. De afdeling biedt producenten van chemicaliën, voedselcontactmaterialen en biocide producten alle expertise die nodig is om de veiligheid van hun producten te evalueren en stoffen te registreren. Als customer service representative werk je intensief samen met de projectmanagers en speel jij een belangrijke rol in het contact met klanten en het efficiënt uitvoeren van salestrajecten en projecten.

Jouw taken
– Initieel klantcontact en beantwoorden van verzoeken en vragen via email en telefoon
– Opvolging van offertes en bijhouden van het CRM systeem
– Achterhalen van samenstellingen van voedselcontactmaterialen in de toeleveringsketen
– Controleren van geheimhoudingsverklaringen (NDA’s) en communicatie hierover met (toeleveranciers van) onze klanten en jurist
– Opstellen en controleren van contracten en communicatie hierover met onze klanten en jurist
– Ondersteunen van projectmanagers in de klantcommunicatie en projecten

 Jouw kwaliteiten
– Je hebt een relevante HBO opleiding zoals Management, Economie en Recht, Commerciële Economie of rechten
– Je hebt affiniteit met veiligheid en gezondheid
– Je bent communicatief sterk, klantgericht en probleemoplossend
– Je bent accuraat en initiatiefrijk
– Je bent een teamspeler met focus op samenwerken, die ook goed zelfstandig kan werken
– Je beheerst Nederlands en Engels vloeiend in woord en geschrift
– Bekendheid met consultative selling is een pré

Ons aanbod
– Uitdagende werkzaamheden in een internationaal georiënteerde werkomgeving
– Een collegiale en informele werksfeer
– Kwalitatief hoogwaardige dienstverlening
– Samenwerken met een team van ervaren professionals
– Het betreft in beginsel een fulltime functie. Parttime invulling tot een minimum van 32 uur is bespreekbaar
– Een set aan secundaire voorwaarden zoals een 13e maand, 33 vakantiedagen en de mogelijkheden om deze in te zetten voor b.v. aanvullende vergoeding voor het woon-werkverkeer

Sollicitatie en informatie
Heb je vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Paul Stoffels, manager Sales via paul.stoffels@triskelion.nl, telefoonnummer +31(0)652803578.
Wil je solliciteren op deze vacature? Stuur dan je sollicitatie (CV + motivatiebrief in het engels) naar recruitment@triskelion.nl, onder vermelding van referentie: 1843.
Heb je nog vragen over de procedure? Neem dan contact op met de HR afdeling via recruitment@triskelion.nl.

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.